Vanliga Frågor

De vanligaste frågorna

Vi kan hjälpa er igenom hela köpprocessen. Ibland kan det visa sig att en annan produkt är mer optimal för ert ändamål än den ni har tittat på, ta kontakt med Kundservice så hjälper dem er.

Tryckprodukter kan tas fram och göras om i oändliga former, det är nära inpå omöjligt att kunna erbjuda alla produkter i en webbutik, skulle ni sakna en produkt i webbutiken så kan ni kontakta Kundservice och få en offert.

Vi erbjuder Gratis Datacheck på samtliga beställningar, om vi skulle uppmärksamma något i originalet, hör vi av oss. Observera att ex. stavningskontroll är ert ansvar och kommer ej kontrolleras.
Efter att du har lagt din order så får du en orderbekräftelse, i den orderbekräftelsen så ber vi dig att klicka på knappen “Ladda Upp Original” som tar dig tillbaka till vår sida där du får instruktioner om hur det går till.

Övriga frågor

På efterfrågan kan våra designers hjälper er ta fram din design efter era önskemål. Kontakta oss för att ta del av de olika nivåerna som finns tillgängliga, då vi har fasta kostnader så vet ni som kund alltid vad slutpriset hamnar på.

Vi erbjuder standardleverans, leverans inom 12 arbetsdagar efter att original/korrektur är godkänt. Beroende på vad det är för produkt så skiljer sig produktionstiden mellan 2-14 arbetsdagar. Om ni söker express leverans, kontakta Kundservice.

Observera att godkända beställningar som kommer in innan kl 12:00* påbörjas kl 08:00 dagen efter.

Granskning av filer sker oftast efter kl 13:00.
*Förutsatt att originalet är okej & korrekturet är godkänt.

Man får räkna ihop produktionstid + leveranstid(transporttid) för att få fram den totala ledtiden från beställning till leverans.

Kontakta Kundservice för att säkerställa att produkter kan levereras i tid då alla produkter har olika leveranstid. Express på produktion & frakt är också ett alternativ(erbjudes endast via offert i dagsläget).

I webshoppen hittar ni en pris-tariff, med en rabattstege från 5+ produkter.

Kontakta Kundservice gällande artiklar som överskrider 10 st av samma sort, så hjälper dem er att få en offert. Den funktionen finns ej i webbutiken och skall nyttjas innan beställning.

Ja, kontakta kundservice så lägger de upp dig som ÅF i vårt system [självklart efter en kontroll], så får du en offert på de produkter du söker.

Vänligen kontakta Kundservice gällande samtliga frågor som berör betalning. De olika betalningsalternativ vi erbjuder finner du under “Betalningsalternativ“

Självklart! Dock så läggs det som en självkostnad och priset kan variera. Vid en offert på över 50st artiklar, kan en prov-låda skickas och faktureras endast ifall order ej blir av.